دستگاه های تولید بلوک های سنگفرش

شرکت های بسیاری هستند که دستگاه های تولید کنند بلوک های سنگ فرش را طراحی می کنند، اما مهم ترین دستگاه آنست که دارای تولید با کیفیت باشد. ما یک فابریکه تولید کننده انواع دستگاه های سنگفرش زن یا ( کفپوش ) و دیگر دستگاه های ساختمانی در کشور ترکیه هستیم که نظر به فرمایش مشتری دستگاه را طراحی میکنیم.

دستگاه تولید کننده بلوک های سنگ فرش ساخته شده شرکت ما دارای سیستم عملکردی عالی و ویژگی های خاص میباشد.

طراحی مهندسی فوق العاده این دستگاه به لحاظ مکانیکی، هیدرولیکی و سیستم الکتریکی آن را از محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می سازد. از مزایای دیگر این محصول به موضوع سرعت و کیفیت همزمان آن  میتوان اشاره کرد که دارای سرعت بالا و تولید انبوه  محصول با کیفیت در حد استاندارد خواهد بود.

دستگاه سنگفرش زن ( کفپوش)  مدل Vess-Eco  دستگاهی است که طراحی شده جهت تولید بلوک  های سیمانی ، بلوک های سقفی، بلوک های تیغه ای، بلوک دیواری) با سرعت و ظرفیت تولید بالا بوده این دستگاه  سنگفرش زن با ابعاد شاسی و پالت چوبی دارای  و با نظرداشت قیمت پاهین  آن مناسب برای آغاز کارگاههای تازه تاسیس و کوچک میباشد.

مشخصات مهم دستگاه تولید کننده بلوک های سنگ فرش یا کفپوش

» دارای سیستم هیدرولیکی میباشد

» دارای سیستم کنترول نیمه اتوماتیکی

» دارای تک پاکت بوده

» ظرفیت تولید 300 متر مربع بلوک های سنگ فرش و 4000 بلوک سیمانی  در 8 ساعت کاری

» دارای فشار هیدرولیکی به مقدار 150 بار میباشد

» مجموع انرژی مورد نیاز 35 کیلو وات

از این دستگاه نه تنها برای تولید بلوک های سنگفرش بلکه انواع مختلف بلوک ها را میتوان با استفاده از این دستگاه تولید کرد که تنها قالب مورد نیاز ضرورت است برای تولید کردن دیگر بلوک ها یعنی با تغیر دادن قالب انواع مختلف بلوک های ساختمانی را میتوان تولید کرد.

فیلم دستگاه سنگفرش زن و بلوک زن بتنی

ما تولید کننده و صادرکننده انواع دستگاه های ساخت بلوک های بتنی، دستگاه تولید بلوک های سنگفرش، ،  ، دستگاه های ثابت، دستگاه نیمه اتوماتیکی، به کشور های خاور میانه، کشور های افریقای جنوبی، تانزانیا، نیجریه، لیبی، مراکش، کنیا سایر کشورهای امارات متحده عربی و کشورهای آسیایی مانند افغانستان ، ایران ، تاجکستان ، ازبکستان و دیگر کشور ها میباشیم.

Leave a Comment