قالب بلوک سیمانی یا قالب دستگاه بلوکزنی

قالب بلوک بتونی همچنین به عنوان قالب بلوک سیمانی نامیده می شود ، که برای شکل دادن به بلوک ها در دستگاه بلوک سازی نصب می شود. قالب بلوک بتنی از استیل ضدزنگ ساخته شده . قالب دستگاه بلوک زنی یکی از بخش مهم در دستگاه بلوکزنی است که باید از کیفیت خوب دارا باشد.

قالب دستگاه بلوکزنی با کیفیت خوب باید در برابر محیط های سخت کار مقاومت کنند. بنابراین قالب باید با فاکتورهای زیر مطابقت داشته باشد: برای جلوگیری از لرزش و ضربه ، لایه داخلی فولاد باید انعطاف پذیر باشد ، لایه بیرونی فولاد برای جلوگیری از سنگ زنی باید سخت باشد.

قالب برای دستگاه بلوکزنی

ساخت قالب دستگاه بلوکزنی

شرکت بیازلی گروپ  قالب های بلوک را با اشکال و اندازه های مختلف تولید می کند ، قالب ها با کیفیت بالا و هزینه کم تولید می شوند ،  ساخت قالب امروز در شرکت ما با استفاده از جدیدترین فن آوری ها و همچنین از طریق کارمندان با تجربه انجام می شود. این همان چیزی است که باعث شده است شرکت ما سفارشات  قالب های بلوک از سراسر جهان بگیرد .

قالب مهمترین و اصلی ترین بخش در دستگاه بلوکزنی است ، بنابراین لازم است قالب بلوک با کیفیت انتخاب شود.  زیرا مواد مورد استفاده همان چیزی هستند که عمر قالب را تعیین می کند و شرکت ما به دلیل کیفیت بالا و سختی ، قالبهای آهن مخصوص مقاوم در برابر خوردگی مانند ST52 و HARDOX را تولید می کند.

ما تولید کننده قالب بلوک بتونی و دستگاه بلوکزنی در ترکیه هستیم. ما از فلزات ST-52 برای تولید قالبهای خود استفاده می کنیم و فرآیند سخت شدن دو بار برای رسیدن به حداکثر استحکام انجام می شود.

قیمت قالب بلوک

قیمت قالب بلوک با توجه به نوع قالب ، شکل آن و ابعاد قالب بلوک تعیین می شود ، شرکت ما قالب های مختلف برای انواع دستگاه های بلوکزنی تولید می کند و بنابراین قیمت قالب های بلوک بعد از ارسال اطلاعات مربوط به دستگاه از قبیل ظرفیت تولید دستگاه و ساز و کارکرد آن تعیین می شود .

عموما قیمت بلوک قالب از 2250 دلارشروع می شودو هزینه آن با توجه به اندازه و ابعاد قالب متفاوت است. هرچه مدل پیچیده تر باشد ، قیمت قالب بالاتر می رود.

ما ساخت قالبهای دستگاه بلوک پرس هیدرولیک را برای انواع ماشین ها و مارک های تجاری تولید و بازاریابی می کنیم. ما در کارخانه تولید قالب آجری بتونی از تجهیزات مدرن استفاده می کنیم. این نوسازی همراه با فناوری پیشرفته به ما امکان می دهد ظرف یک هفته قالب را با توجه به نیاز شما تولید کنیم. ما از فلزات بسیار قوی و مقاوم برای ساخت قالبهای آجری بتونی ST 52 استفاده می کنیم.

ضمانت و گارانتی قالب بلوکزی

تمام قالب های دستگاه بلوکزنی تولید شده توسط شرکت بیازلی گروپ دارای ضمانت هستند. ضمانت قالب بلوک بسته به مدل بین 70000 پرس تا 10،000 پرس متفاوت است. حداقل ضمانت ارائه شده 70،000 پرس در هر قالب است. در صورت هر نوع مشکل در قالب ، قالب به سادگی با هزینه شرکت جایگزین می شود.  رضایت مشتری مهمترین اهداف شرکت ما میباشد.

Leave a Comment