چشم انداز و ماموریت

بیصنایع و دستگاه های Bess-Vess-Presmak یک شرکتی است که در فعالیت های بخش خدماتی با استفاده از استندرد های جهانی ، با توجه  به پیشرفت ها اقتصادی و تکنولوژیکی، در نظر داشت خواسته های مشتریان، قصد تولید محصول قابل اعتماد و با کیفیت  می باشد.

هدف ما تولید ماشین آلات سنگ فرش بتنی – ماشین آلات بلوک زنی و ماشین آلات بتن با توجه به تکنولوژی های در حال توسعه و استانداردهای جهانی میباشد.

امروز ما توانستیم که در طراحی ، تولید قطعات جایگزینی، خدمات فنی و مهندسی ، مونتاژ و خدمات پس از فروش ، کسب کیفیت با استندرد ، تاکید بر تحقیقات علمی و استخدام کارکنان با تجربه پیش گام در بازار خارج از کشور موفق به تشکیل یک شرکت رهبر در بازار خارج از کشور باشیم.

در باره ما

بیازلی گروپ  ( Beyazli Group)بیناد گذار Bess-Vess-Presmak : فعالیت های تجاری خود را در صنعت ساخت دستگاه های سنگ فرش بتنی ,دستگاه بلوک زنی و ساخت قالب را از سال 2007 آغاز کرده است.

دستگاه های BESS، که به لطف کارکنان با تجربه و متخصص ما به سرعت رشد کرده است؛ این سکتور تولید کننده دستگاه های بلوک زنی و سنگ فرش با فروشات داخلی و همچنان بین المللی خود در اقتصاد کشور کمک کرده است.

امروز دستگاه های Bess-Vess-Presmak پاسخ برای تولید هر نوع دستگاه های مدرن بلوک زن , سنگ فرش (کفپوش زن ) دستگاه جدول زن  و قالب در دنیای تجارت میباشد.

شرکت ما در مدت زمان کوتاه موفق در زمنیه فعالیت های بین المللی شده است که امروزه  تولیدات مدل های مختلف  دستگاه های بلوک زنی و سنگ فرش  ما در 23  کشورهای مختلف عرضه میشود.