دستگاه جدول زنی

قبل از اینکه در مورد دستگاه جدول زنی بدانیم از همه اولتر باید بدانیم که جدول های بتنی چیست و کاربرد آن چی میباشد.  بلوک های جدول نوع از بلوک های بتنی است که جهت جداسازی جوي های آب و يا ميدان ها و بلوارها به طور گسترده ای در سطح شهر استفاده می شود و برای تولید جدول های بتنی به یک دستگاه جدول زنی با کیفیب بالا نیاز است که جداول بتنی با کيفيت بالايی توليد کند که در صورت قرار گرفتن در معرض عواملی هم چون سرما و يخبندان و … آسيب نبينند.

بلوک های جدول
بلوک های جدول

با توجه به پیشرفت علم و فناوری ، تولید روزآمد مواد شهری و صنعتی و پیشرفت روزانه در تولید بتن ، شرکت بیازلی گروپ محصولات خود را بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی به بازار عرضه می کند.
هدف از تولید و ساخت دستگاه های جدول زنی، بهبود کیفیت قطعات بتونی ، تولید محصولات بیشتر ، کاهش نیروی کار و هزینه های تولید است.

دستگاه هاي ما براساس اينكه از نوع نيمه اتوماتيك يا كاملاً اتوماتيك و ظرفيت هاي توليدي طبقه بندي شده اند. قیمت دستگاه جدول زنی نیز بسته به ویژگی هایی که مدل ها مختلف دارند متفاوت است. همچنین می توان از دستگاه جدول زنی برای تولید بلوک های توخالی استفاده کرد. با تغییر قالب هایی که برای شکل گیری بلوک ها استفاده می شود ، می توانید محصولات بلوک بتونی را در اندازه ها و ویژگی های مختلف بدست آورید. از این جهت دستگاه های جدول زنی ابزار مهم سرمایه گذاری هستند.

در زمان انتخاب دستگاه جدول زنی توجه به کیفیت دستگاه نسبت به قیمت آن یک فکتور مهم و مؤثر برای تصمیم گیری مشتریان است که باید کیفیت را قبل از قیمت در نظر بگیرید. یک دستگاه جدول زنی با کیفیت بالا وعده استفاده طولانی مدت را خواهد داد. از آنجا که اکثر دستگاه های موجود در بازار متعلق به شرکت هایی هستند که بدون تولید فناوری جدید سعی در تطبیق فناوری های موجود دارند ، ممکن است با قیمت ارزان این دستگاه ها فروخته شوند. با این حال ، این دستگاه ها با افزودن هزینه های تعمیر و نگهداری در چند سال ، بیشتر از هزینه خرید شما خواهند بود.

مشخصات دستگاه جدول زنی

دستگاه جدول زن جهت تولید انواع جدول های خیابانی استفاده میشود که کار کرد این دستگاه به صورتی می باشد که به راحتی می توان انواع قالب را در کمترین زمان بر روی آن سوار کرد ، تولید جدول به صورت پرسی می باشد.

دستگاه جدول زنی
دستگاه جدول زنی

• دستگاه جدول زن شرکت بیازلی گروپ قابیلت نصب انواع قالب جدول را دارا می باشد .
• تولید جدول به صورت ویبره ای وپرسی می باشد .
• دارای دو عدد موتور هیدرولیک می باشد .
• دارای تابلو برق با سیستم حفاظتی کنترل فاز و فرمان و کنتاکتورهای مربوطه می باشد .
• دارای محلی برای جمع کردن کابل اضافه روی باند بلوک پشت دستگاه می باشد .
• سیستم حرکتی قالب و سمبه دستگاه به وسیله هیدرولیک می باشد .
• دارای دو عدد موتور ویبراتور با قدرت 4 اسب بخار می باشد .
• بر روی قالب های جدول 2 عدد ویبراتور نصب می باشد .

Leave a Comment