چطور دستگاه بلوک زنی را از ترکیه وارد کنیم.

ایران  که در این اواخر تقاضا برای از  دستگاه های بلوکزنی افزایش یافته است ،  یکی از فرصت های خوب سرمایه گذاری است  ما روزانه با مشتریان مختلف به تماس هستیم. شرکت ترکی بیازلی گروپ به دلیل افزایش مداوم تقاضا برای دستگاه های  آن با توجه به افزایش شهرنشینی و ساخت و ساز و گسترش در ایجاد شهرهای جدید و صنعتی با کیفیت ترین دستگاه ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

پروژه های تکمیل شده ما از نظر قابلیت اطمینان ، دوام و برجستگی متمایز هستند. اصل کار بر رضایت مشتری متمرکز است. این دقیقاً به همین دلیل است که ما سهم زیادی از بازار خود را در اختیار داریم.

تولیدکنندگان جدیدی که به فکر شروع تولید بلوک های آجری هستند و یا به فکر تولید بلوک های بتنی هستند ، به طور کلی سعی می کنند از طریق اینترنت شرکت هایی پیدا کنند تا راحت ترین و با کیفیت ترین دستگاه تولید بلوک های مختلف بتونی را خریداری کنند. اما این اتفاق می افتد که چنین مشتریان جدید مجبور نیستند کلاهبرداران را از تولیدکنندگان واقعی برای خرید دستگاه بلوک زنی متمایز کنند ، متعاقباً مشتریان با شگفتی های ناخوشایند روبرو می شوند.

ما که یک شرکت ترکی هستیم ما و دستگاه های مختلف بلوک زنی  را تولید و برای فروش آماده میسازیم ، هر خریدار در کشورهای مختلف می تواند خیلی راحت با ما تماس بگیرد و قادر خواهد بود دستگاه های بلوکزنی  را که ما برای تولید بلوک های دیواری ،  با یا سایر محصولات مختلف دیگری که برای خط کامل دستگاه بلوکزنی لازم است تولید می کنیم مشاهده کند.

ما همیشه از تعهدات تجاری مشتریان خود مطلع هستیم و از ضررهای احتمالی ناشی از تأخیر در تحویل سفارش آگاه هستیم. بنابراین ، ما مسئولیت کامل در مورد تحویل  به موقع دستگاه های بلوکزنی خود را تمام مشتریان داخل کشور و ایران همچنان داریم.

تمام پروژه های ما به موقع تکمیل می شوند. شرایط پرداخت برای هر مشتری سفارشی است. ما یک محیط قابل اعتماد برای مشتریان خود ایجاد می کنیم و حتی پس از اتمام کار نصب دستگاه بلوکزنی  از مشتریان خود مراقبت می کنیم .

فضاهای کاری راحت و قابل اعتمادی را برای مشتریان ایجاد می کنیم که بر موفقیت هر شرکتی تأکید دارد. تیم حرفه ای ، همکاری با شرکای بین المللی فرمول اصلی موفقیت BEYAZLI GROUP است. ما خدمات با کیفیت و ایمنی را ارائه می دهیم ، دستگاه های بلوکزنی  خریداری شده را به صورت رایگان نصب می کنیم و همچنین دو سال ضمانت ارائه می دهیم. دائماً در تلاش هستیم تا محصولات خود را از نظر اقتصادی ، راحت و با دوام تر ارایه بدهیم.

خدمات پس از فروش ما :

پس از فروش ، پشتیبانی مشتری را ارائه می دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید بپرسید. علاوه بر این ، اگر هر گونه مشکلی در رابطه با دستگاه بلوکزنی وجود داشته باشد ، تیم فنی ما می تواند به شما مراجعه کند و شما می توانید مشکلات را در آینده نزدیک حل کنید.

شما می توانید مدت طولانی و بدون تغییر شکل از این دستگاه های بلوکزنی ها استفاده کنید. ما همیشه از پرسهای مختلف و با کیفیت بالا برای پرسهای لرزشی نیمه اتوماتیک ، اتوماتیک یا جهانی استفاده می کنیم.

ما به مشتریان تازه کار توصیه می کنیم که با یک دستگاه کوچک نیمه اتوماتیک شروع کنند. کوچکترین دستگاه  بلوکزنی ما دارای ظرفیت تولید 4.000 عدد بلوک سیمانی  و 300 متر مربع بلوک سنگفرس است. بزرگترین دستگاه ما دارای ظرفیت تولید 24000 قطعه  بلوک بتنی  و 1500 متر مربع سنگفرش است.

Leave a Comment