دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

در این اواخر بازار ساخت و ساز و تقاضا برای مصالح ساختمانی رو به افزایش است. از جمله مثلاً بلوک های سیمانی ، بلوک های سنگ فرش ، بلوک های سقفی و سایر بلوک ها و برای تولید چنین مصالح ساختمانی ، شما نیاز به خرید  دستگاهی دارید که دارای کیفیت بالا و عمل کرد آسان  باشد که بتوانید برای مدت طولانی بدون هیچگونه مشکل فنی یا مکانیکی از آنها استفاده کرد.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک ساخت شرکت ما با استفاده از جدیدترین فن آوری ، می توان انواع مختلف بلوک های سیمانی و بتنی را در مدت زمان کوتاهی تولید کرد.این نوع دستگاه دارای کارکرد سریع ، آسان می باشد ، زیرا این دستگاه ها کامل اتوماتیک قادر به  تولید انواع مختلف بلوک های سیمانی هستند.

این دستگاه بلوک زنی تمام  اتوماتیک حاوی روبات هایی است که پالت ها را روی هم قرار داده و خالی و پر از محصول میدارد و بصورت خودکار و بدون نیاز کارگران از طریق صفحه کنترل الکترونیکی رهنمایی  می شوند و پس از خالی کردن پالت هایی که پر از محصول هستند توسط لیفتراک منتقل می شوند و این باعث می شود روند حمل و نقل کارگران تسهیل شود و همچنین باعث کاهش زمان و مکان می شود زیرا پالت ها آنها روی هم قرار دارند و نیازی به فضای بزرگی برای نصب و راه اندازی ندارند برای کاربرد از دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک  فقط دو کارگر ظرورت است.

خرید دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

مشتریان که می خواهند دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بخرند ، ابتدا باید کیفیت را بررسی کنند. امروزه بسیاری از شرکت ها با سفارش محصولات در چین محصولات خود را با مارک های خاص خود به بازار عرضه کرده اند.  این شرکت ها با فروش رساندن دستگاه های بی کیفیت و ارزان صرف و صرف پول مشتریان را میخواهند بدست بیاورند.

سایر نکاتی که هنگام خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک باید در نظر گرفته شود عبارت است از :

  1. شیوه تولید بلوک : این نکته مهمی است که مشتریان هنگاهم خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک باید در نظر بگیرند زیرا کارکرد دستگاه بی کیفیت مستقیما روی محصول تولید شده تاثیر دارد.
  2. کیفیت دستگاه : مشتریان باید در هنگام انتخاب دستگاه روی کیفیت دستگاه نظری داشته باشند.
  3. خدمات پس از فروش : از شرکتی که میخواهید دستگاه را بخرید باید بررسی کنید که چه خدمات بعد از فروش را برایتان ارایه میدارد – آیا گرانتی دستگاه را به مدت 2 سال کرده میتواند و یا در صورت مشکلات فنی چه برنامه برای شما پیشنهاد میدارد.

برای کسب اطلاعات دقیق و اینکه چه دستگاه های ویژه ای برای تولید بلوک سنگ فرش – بلوک های سقفی– بلوک های سیمانی ، بلوک های دیواری و یا سایر بلوک های سیمانی می توانید با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی ارسال کنید.

Leave a Comment