دستگاه های بلوک زن ساخت ترکیه

شرکت ما BEYAZLI GROUP در ترکیه و در سایر نقاط جهان به رسمیت شناخته شده است، دستگاه های بلوک زن که به نام ماشین ساخت بلوک های بتنی هم یاد میشود  این دستگاه ها در کارخانه ما واقع درشهر ترابزون ترکیه ساخته شده و سپس به کشور مبدأ مشتری منتقل داده می شود.

ما یک شرکت ترکی هستیم که انواع مختلف دستگاه های بلوک زنی را طراحی و تولید مینمایم ما نه تنها دستگاه بلوک زن بلکه دستگا های تولید بتن و قالب برای تولید بلوک ها را هم طراحی و تولید مکنیم.

تا به امروز دستگاه های ما به سایر کشور های خاور میانه و کشور های افریقای جنوبی ارسال و نصب گردید و مشتریان ما از تولیدات ما راضی هستند.

در حقیقت، هنگام طراحی دستگاه بلوک زنی  ما رضایت مشتری و پیشنهادات قابل اعتماد را در نظر گرفته و دستگاه های با کیفیت بالا را تولید مکنیم دستگاه بلوک زنی   برای تولید بلوک های بتنی با کیفیت بالا (بلوک های توخالی) طراحی شده است و در عین حال برای  تولید انواع محصولات بتنی مانند بلوک های بلوک بتن، بلوک های سنگفرش ،  بلوک های تیغه ای  و انواع دیگر بلوک های بتنی هم قابل استفاده است .

دستگاه های بلوک زن ساخت شرکت BEYAZLI GROUP دارای ویژگی های زیر هستند:
  • ساخت و ساز قوی
  • عمر طولانی
  • طراحی با دقت
  • استفاده آسان

اگر شما به دنبال خرید دستگاه بلوک زن در ایران یا افغانستان یا هر جای دیگری هستید شما در جای مناسب قرار گرفته اید. دستگاه بلوک زنی ما نظر به استانداردهای جهانی با قالب یک تکه عرضه می شود. قالب های اضافی مورد نیاز برای تولید انواع مختلف بلوک هم نظر به فرمایش مشتری  فراهم می گردد.

پس از توافق بر سر ساخت دستگاه بلوک زن انتخاب انتخاب شده  به قرارداد مشتری امضا خواهد شد، سپس دستگاه که شما نتخاب کرده اید با تجهیزات آن  بعد از تکمیل دستگاه به مقصد یا محل اقامت خود در محل پروژه مشخص شده برای  مشتری ارسال می شود.

قبل از ورود دستگاه بلوک زن ، شرکت ما یک مطالعه رایگان (آموزش تکنسین ها در محل) و توضیحات در مورد آماده سازی ساحه پروژه ارائه می دهد. پس از اعزام، شرکت ما تکنسین ها را برای نصب دستگاه ، آزمایش و آموزش کارگران برای استفاده از دستگاه ارسال میشود.

برای سفارش این دستگاه ها با ما در تماس شوید شماره تماس 0905326382935 ما میباشد.

Leave a Comment