مدت یکسال میشود از دستگاه بلوک زنی ساخت شرکت بیازلی گروپ استفاده میکنم و از تولیدات با کیفیت آن راضی هستم

شرکت ما موفقیت بزرگی در تولید دستگاه های مختلف بلوک زنی  در میان کشور های بین المللی به دست آورده است. ما افتخار می کنیم که ما در خدمت کشورمان و کشور های دیگر هستیم.

ساخت و ساز ساختمان های تجاری یکی از مهمترین وسیله درآمد در گرجستان است، با توجه به این در چند سال اخیر تجاران گرجستان سرمایه گذاری زیادی در این بخش کرده اند که این بدان معناست که ساختارهای مختلفی مانندمراکز خرید، هتل ها، رستوران ها ، بیمارستان ها در حال رشد است.

از این لحاظ  یکی از برترین صنایع در گرجستان، مصالح ساختمانی و فعالیت های معماری است. با توجه به این که کارهای ساختمانی متعددی در کشور گرجستان وجود دارد، تعداد زیادی از مصالح ساختمانی مورد نیاز میباشد. ما مراجعین زیادی برای خرید دستگاه بلوک زنی از این کشور داریم و تا حالا در حدود 30 دستگاه های مختلف بلوک زنی را در این کشور نصب کردیم.

دستگاه ها بلوک زنی ساخت شرکت بیازلی گروپ کاملا با شرایط مدرنیته کشور گرجستان رضایتبخش بوده، که بلوک های مختلفی را تولید می کند.

دستگاه نصب شده در کارخانه تولید بلوک های بتنی  شهر باتومی کشور گرجستان با سیستم اتوماتیک طراحی شده است. علاوه بر سیستم های اتوماتیک، ما همچنین دستگا های نیمه اتوماتیک و کاملا اتوماتیک را نصب کرده ایم.

شرکت ما نه تنها دستگاه های بلوک زنی ، بلکه قطعات یدکی مختلف را نیز تولید و صادر میکند.