طرح جدید دستگاه بلوک زنی،کفپوش بتنی و بتن آماده

شرکت ترکی بیازلی گروپ ، با پشتکارهای فراوان، با تکنولوژی و تخصص پیشرفته برای ساخت و طراحی موفقیت آمیز، انواع ماشین آلات ساخت بلوک سیمانی ، ماشین آلات بلوک بتنی، ماشین آلات  تولید بتن و انواع دیگر ماشین آلات بلوک زنی در خدمت مشتریان هستند. این شرکت از زمان طرح پروژه تولید بلوک تا طراحی دستگاه - حمل و نقل دستگاه و چالش های آن – خدمات بعد از فروش در همه حرصه ها در خدمت مشتریان میباشد.

محصولات ما دستگاه بلوک ‌زنی اتوماتیک  ,دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک , دستگاه‌ های تولید بلوک, دستگاه های تولید جدول, دستگاه تولید بلوک های کفپوش بتنی , دستگاه های تولید بلوک های تیغه ای بتنی , قیمت دستگاه تولید بلوک , فروش دستگاه بلوک زن اتوماتیک, دستگاه تولید بلوک های سیمانی معمولی و بلوک های سقفی میباشد.

خط کامل دستگاه بلوک زنی | تولید سنگفرش و بتن آماده به صورت تمام اتوماتیک

مهندسین متخصص ما به تازگی یک نوعی جدید دستگاه تولید بلوک های سیمانی یا بتنی را طرح و تولید نموده اند که برای مشتریان ما بسیار کارآمد هستند. این دستگاه جدید بنام (Compact Elegance 5.1)  است که نسل جدید ماشین تولید بلوک های سیمانی میباشد. این دستگاه دارای ظرفیت تولید بالا و اولین دستگاه است که قابل تولید انواع مختلف بلوک های سیمانی و بلوک های کفپوش یا سنگفرش و همزمان قابلیت تولید بتن آماده را دارا میباشد. یعنی با خرید این خط کامل دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک شما میتوانید سه نوع محصول را تولید کنید و دیگر نیاز نیست که برای تولید بتن مجبور به خرید دستگاه تولید بتن شوید.

حالا به شرح بعضی نقاط مهم که چرا از این دستگاه نسل جدید تولید بلوک های سیمانی استفاده کنید میپردازیم.

قیمت مناسب و کم هزینه برای سرمایه گذاری در تولید کاخانه بلوک های بتنی

در مقایسه با سایر شرکت های که قصد کسب سود بالاتری دارند و در ابتدا سعی در فروش تجهیزاتی دارند که ممکن است نیازی به آن ندارید؛ مادستگاه  جدید را که طراحی کردیم . در این نوع مدل،  بسیاری از تجهیزات را حذف کرده ایم که لازم نیست برای شروع کار تولید بلوک های بتنی از آن استفاده نماید، که به اینطور هزنیه کمی برای سرمایه گذاری نیاز میشود.

ظرفیت تولید بالا

درباره ظرفیت تولید که مهمترین موضوع برای مشتریان است و همچنین هزینه های کار را تحت تاثیر قرار می دهد: در دستگاه نسل جدید ما تمام دستورات از طریق سیستم کامپیوتری و بطور اتوماتیک انجام میشود یعنی به نیروی انسانی کمتر نیازمیباشد و به این ترتیب وقتی ما سیستم خود را با نوع دستگاه نیمه اتوماتیک مقایسه می کنیم، دستگاه ما قادر به تولید محصولات با کارایی بالا و با ظرفیت بالا و بطور اتوماتیک میباشد.

مصرف کم انرژی -

درباره مصرف برق که یکی از گران ترین هزینه های تولید است، ما از موتورهای ویژه در ماشین های خود استفاده کرده که از جریان کم و تامین عملکرد بالا برخوردار می باشد. دستگاه نسل جدید تولید بلوک های بتنی ما مصرف برق مورد نیاز آن 22 کیلو وات است. مصرف انرژی که در این دستگاه ارائه می دهیم کمتر از دستگاه شرکت های رقیبی ما است.

نیاز به مکان کمتر برای ساخت و ساز

این ماشین جدید با استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی و خدمات مهندسی بالا طراحی شده که نیاز به ساحه کمتر برای نصب نظر به دیگر دستگاه ها دارد یعنی دارای سیستم مدولار میباشد.

کیفیت تولید ارتقا یافته با قطعات یدکی مدولار

در مقایسه با بسیاری از تجهیزات که شرکت های رقابتی در حال تلاش برای فروش و باعث هزینه های اولیه سرمایه گذاری  است ما در این دستگاه جدید از تجهیزات  بطور سیستم مدولار که می تواند به عنوان یک مدل اولیه خریداری شده  و بعدا در صورت نیاز ارتقا داده شود استفاده میکنیم. بطور مثال شما با خرید این دستگاه  اتوماتیک در آینده  این دستگاه قابلیت به ارتقا به سیستم تمام اتوماتیک میباشد.

توانایی تولید محصولات مختلف با طراحی ارگونومیک

در مقابل سایر شرکت هایی که می خواهند برای هر محصول جدید یک دستگاه جدید را به فروش برسانند، ما یک ماشین جدید بلوک زنی را طراحی کردیم که با تعداد کمی از اجزای اختیاری مورد نیاز در این دستگاه قادر به  توانید محصولات مختلفی از قبیل (بلوک های سیمانی یا بتنی - بلوک های کفپوش - بلوک های سقفی - بلوک جدول و بتن آماده) تحت یک سیستم واحد میباشید.

تولید با کیفیت استاندارد با سیستم توزین ملات

مهمترین معیار برای مخلوط بتن آماده و محصولات تولیدی، تامین محصول به طور مداوم و در یک بازار  بطور استاندارد است. محصولات تولید شده که تداوم را در بازار فراهم نکند باعث کاهش ارزش برند شما در بازار می شود و مشتریان خود را از دست می دهید..

پانل های برقی این دستگاه قادر به کار در هرشرایط انرژی میباشد.

نظر به شرکت های سازنده دیگر بطور استاندارد طراحی شده –پانل های انرژی ویژه ای را طراحی کرده ایم که مناسب شرایط طبيعی و تحت تاثیر ناحیه گرد و خاک قرار نمی گیرند و قادر به کار در ارزش های مختلف انرژی هستند.

بلاخره این یک ماشین جدید است که شما نمیتوانید جای دیگری پیدا کنید، تنها  طراحی شده توسط شرکت بیازلی گروپ میباشد. پس از تما ارزیابی فواید این دستگاه اگر خواست خرید این دستگاه را دارید هر چه زودتر با ما در تماس شوید ما قادر به فرستادن این دستگاه در هر کجای که باشید هستیم . ما دارای خدمات نقل و تحویل این دستگاه به ایران ، افغانستان ،  تاجکستان ، ازبکستان ، هندوستان  و سایر کشور های اروپایی افریقایی و عربی میباشیم.

 

خط کامل دستگاه بلوک زنی | تولید سنگفرش و بتن آماده به صورت تمام اتوماتیک